Tuesday, February 23, 2010

will my dreams come true?

Will my dreams ever come true????hmmmmm i wonder........hope dat it will come true 5 years from now.......i've been through a lot of up & downs........aku sntiasa terima ujian yang d berikan sama aku.........hampir setiap hari aku akan jatuh n stiap kali aku jatuh la aku akan blajar bangun sndri.........aku mmg da biasa bangun sndri law da t'jatuh ni..........jarang skali akan ada org yg pimpin aku..............dr dulu sampai la skrg........kadang2 aku rasa mcm no feeling da law aku da jatuh.....psl aku da biasa da hadapi smua ni....tp kadang2 maw gila juga aku....tp sabar jak laaaaa...2 la erti kehidupan.......kita x kan sntiasa berada d ats......jangan t'lalu slesa ngan kedudukan kita skrg........bagi yg d bwh plak jan la rasa t'lalu rendah diri........berpun perasaan rendah diri kita 2 ttp ada tp cuba untuk berada d ats....sampai bila kita maw ada d bawah jak kan .......buat org yg slesa ngan kedudukan dia skrg ni...jan la tlampaw taksub arrr joooooo......jan kaw ingat kaw senang kaw x kan dpt masalah.......big money means big problem......buat yang no money pun ada problem juga hehehehhe no money means more problem........aku rasa mcm menyimpang sdh plak aku ni hahahahhahaha len da aku crita ni kekekekeke....tp kdg2 aku heran la ma org2 kaya ni....trip btl baaaaaa kadang2 meluat aku tngk baaaa...kanapa joo kamu pikir kamu banyak duit kamu la paling hebat 2.....naaaa joooo sedar la diri 2.....ada duit banyak x semestinya kaw akan dapat segala2nya......dan jan la kamu tlampaw pandang rendah sama org len......mentang2 la kamu d lahirkan dgn kekayaan naaa temberang mcm taik2 sak kamu c 2...kamu pikir kamu buli bwa mati ka duit kamu 2....pikir law kamu kaya kamu ndak buli mati ka puikkkkkkk paluiiii la kamu sana org2 kaya yg temberang tahap gaban.............x kemana juga harta kamu 2....so jan la tlampaw bangga diri law rasa2 diri 2 kaya......bersifat sederhana la dlm semua aspek hehehehhehe........

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© My HePi SaD jOuRnEY - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace